5 tecken på Stress

Tänker jag inte ta upp, men ett tecken ska jag nog orka med. Typ. För män.

Ja och vilket tecken passar inte bättre in då än fenomenet att stå och pissa? Ja, till och med på toaletten sipprar stressen in, och dödar dig lika sakta som en bit bacon och en cigarett. Ja inte ens på toaletten ska vi ha tid att slappna av utan att den ekonomiska utvecklingen ska daska till dig på rumpan och frågar på vilket sätt detta urinrör bidrar till att ”skapa nya arbetstillfällen”!?

Så höj du också ett symbolist fuck-you finger åt kapitalismen; sitt ner och kissa. Det tänker jag göra. Och ta en cigg, för annars kommer jag typ bli hur gammal som helst (är vegetarian så baconen går bort) och sååååå roligt är det inte att leva.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

