Smuts

Jag känner mig smutsig. På det där sättet som inte försvinner i duschen. Jag visste det redan innan, men kunde ändå inte låta bli att läsa. Kommentarer på nätet.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

2 responses to “Smuts

  • Thea

    Keep on going, saknar dina inlägg fast jag hamnade här av en slump (comments hos Hanna Friden). Uppdatera plz 🙂

    • Jackuro

      Tack Thea, jag har haft en svacka, men det har jag haft förr, och kommer säkerligen ha igen efter den presumtiva skrivarglädje jag kommer uppvisa snart.

Kommentera

