Du kan va en korp med diadem

Jag är 29 år, 4 månader och 27 dagar.

jag har levt i 10741 dagar. En jävla massa dagar blir det. Fast som tur var är ju dom flesta menlösa. Folk säger dom vill ”fånga dagen”, leva i nuet, göra allting det där man borde göra för imorgon kan du vara död! Fuck off säger jag, jag ska köpa mig en vinylskiva, åka hem, lyssna på den och läsa. Strindberg kanske. Eller Stridsberg. Eller Zweig. Och inte ska här fångas nån dag, ibland ska jag titta upp från soffan istället och titta på den där dagen när den flyr ut genom fönstret, då kommer jag le lite för mig själv och fortsätta läsa.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

