Kraften i det enda

Att leva för en sak … Så kraftfullt. När inget annat i ditt liv ger dig anledning at andas, när denna sak, lås oss säga musik, låt oss säga det är att spela fiol,  när det är det enda du lever för kan jag inte låta bli att imponeras över hur oerhört stort det blir. Oerhört stort. Om du inte tror mig kan du fråga Tom Kempinski. Samtidigt, som även Tom kan berätta, kan denna enda oerhörda kraft likväl vara destruktiv för dig; vad gör du när du inte kan spela fiol längre? Tom varken ville eller försökte svara på den frågan.

En sak lixom … Kraftfullt.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

One response to “Kraften i det enda

  • Johanna

    Internet är märkligt. Här sitter jag och undrar vem denne Tom är och vips! så har jag lärt mig att hans fru spelar jättinna i Harry Potter och den flammande bägaren.

Kommentera

