Återhållet skratt

Ser bättre ut, luktar sämre

Det gick en sekund. Saga skrattade och sa glatt ”det är fantastiskt!”. Jag höll mig för skratt. Inte för att det direkt var svårt, jag såg inget att skratta åt; det enda jag såg av i framtiden var Kaos & Undergång. Och är det något attglädja sig åt? Eller var det så att Saga skrattade åt K&U? Smått skrattretande isf; K&U får alltid sista skrattet.

Fast alternativet hade förstås varit Kiss & Bajs. Kanske verkar det bättre vid första anblick om det inte vore för att det luktar så förfärligt.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

