Var du köpt din tröja

Jag tillhör de personer som alltid funnit det smått patetiskt med alla människor som tvunget vill berätta om sina liv, på tex facebook eller sina bloggar, och tro att någon bryr sig. Det är dock inget jag har velat ventilera; vill de berätta så gör de väl det oavsett vad jag tycker om det, så länge det ibland kombineras med nåt matnyttigt så kan jag läsa det, annars är det väl bara att filtrera bort.

Anledningen till att jag nu nämner det för det har blivit aktuellt tack vare Family Guy som gett alla troll där ute ett klipp att spamma loss i kommentars-fälten runt om i världen.

Så plötsligt har min rådande åsikt blivit allmänt accepterad. Då byter jag; är det egentligen inte ganska modigt att berätta om sin vardag och hoppas att nån bryr sig? Att nån bryr sig om att du spenderat 2 timmar på gymet och precis kommit ur duschen, att du precis ätit en focaccia med din bästis på fiket bakom ICA, att du sprungit 5 km och nu är trött men nöjd. Jag bryr mig juh verkligen inte, men bara att lyckas få säg två personer att göra det, skulle jag säga är jävligt bra jobbat, oavsett om Peter Griffin är en av dem.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

