Svårt att skilja på saker och ting

Jag gillar att läsa och att läsa har, omedvetet, lett till att jag lärt mig lite svenska. Andra verkar dock, medvetet eller ej, ha lyckats undvika detta. Saker de lär sig är inte när det passar sig med han och inte honom, de verkar även ha problem med de och dem.

Men svårast har jag ändå för de som inte kan skilja på mitt och ditt.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

