Silhuetter

.

 

 Det vackra är verkligen ogripbart, hur kan jag annars se mer i en silhuett utan ansikte utan karaktärsdrag utan själ. Än i den strid av människor som passerar mig varje morgon och kväll. Som spöken utdrivna ur sina hus flyter de fram längs gatorna utan nåt mål till synes, blickarna vagt fästa vid punkten precis bortom horisonten; bortom mig och dig. Inte för att jag ändå lägger någon större notis vid dem, jag har fullt upp med att skapa Dig, du utan ansikte, utan karaktärsdrag, utan själ.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

2 responses to “Silhuetter

Kommentera

