.

På något sätt finner jag en tröst i att jag, inom en arbiträr tidsrymd, ska dö. En del säger de vill leva för evigt, inte jag. Livet må vara underbart, men det underliggande banala i vårt känsloliv gör mig övertygad att ett liv sällan är värt att passera 100. Missförstå mig gärna, jag lever för min känslor. Och jag ska också dö för dem. Om inte något annat hinner döda mig innan förstås; kanske ska han följa mig i åratal maskerad till en tumör, kanske har han bråttom och transformerar sig till en bil för en blixtvisit. Vilken form han än må ta hoppas jag ha levt länge nog för att tacka honom.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

