Tanke

Alltid när någon lovordar en bok, film eller för den delen intar jag en sund skeptisism … Inta en sund skeptisism?

Kanske snarare borde säga jag intar en sund skeptisk inställning ..? nä, det var sämre, men jag äter juh inte heller skeptisismen som jag verkar göra gällande när jag intar den sunda biffen med pepparrotssås (aka skeptisism)…

om man byter ut inställning med hållning kanske, fast fortfarande fult med tre substantiv som tillsammans bildar en så tjock mur att man helt glömmer bort vad meningen handlade om.

byta ut inta då? Fast det var juh det ordet som från början gjorde meningen intressant; tar jag bort det tar jag bort hela meningens existensberättigande.

Fan.

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

