Mumsing på förbjuden frukt

Nyhet hos DN:

Kaaaanske inte sån het nyhet, skulle det ner i mitt knä dimpa en liten lapp där det stod att Ericsson visst går för jefla bra (kallas i denna artikel ”positiv information”) skulle jag också bli sugen på att köpa mig lite värdepapper. Så det som snarare är uppseendeväckande här är hur otroligt enkelt arbete FI (nej, inte Feministisk Initiativ, det andra FI:et) har; ”humm, undrar vilka av alla i detta jättestora rum som är oärliga, han där borta kanske? Eller hon?” Då får de syn på herren på bilden ”han är det!”, haffar honom och går hem. Snacka om världens lättaste jobb.

PS. Vissa kanske påstår att detta är en fiktiv bild och att oärliga inte alls ser ut så här i verkligheten, men icke; då hade det nämligen stått MONTAGE på bilden DS. (Källa: http://www.riketssal.se/en-tidningsanka/ http://www.riketssal.se/ja-tack-jag-forstar-att-det-ar-ett-montage/

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

