pest eller pepsi

Dom bästa OCH sämsta hörlurarna jag nånsin köpt. Dom har för jefla bra ljud, stänger ut omvärlden till och med bättre än en präst förför småbarn. Synd bara då att det i snitt tar dom kortare tid att börja glappa än det tar Lindsay Lohan att komma på en ursäkt till varför hon tycker om droger.

Nu har jag dock börjat utveckla ett sjätte sinne, precis som barn i pakistan plötsligt blir hungriga innan regnfall blir jag snuvig av den glapp-odör hörlurarna utsöndrar i atmosfären, så nästa gång kommer jag ha hunnit avkräva Cdon ännu ett par nya innan de gamla ens har hunnit bli trasiga ^^;;

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

