De tre K:na

Alla vet att livet inte alltid är lätt, det är bara att ta nu som exempel. Det är 20 grader och sol ute, men är jag ute och njuter av det? Verkligen inte och då kan man behöva stöd av ett K. Beroende på hur illa däran man är finns det ett flertal olika K:

  1. Kaffe – Passar perfekt i ovan nämnda fall, det är sol ute men man är fastlåst i en saltgruva; tur iaf att facket har förhandlat fram en ny schyrrans espresso-maskin.
  2. Kram – Om man har ett dåligt fack, fuck eller är i Frankrike som inte vet hur man gör kaffe, då får man ta vad man har och krama till.
  3. Kokain – klarar man sig utan både kaffe och kramar.
Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

