mindfucking

Om du fick välja:

Leva som ett monster, eller dö som en god människa.

Vilken skulle du välja?

Logiken skulle säga det tidigare eftersom vi inte vet något om vad det innebär att dö. Men säg att du får en psykisk störning och går och dödar dina tre barn, kan man bli frisk efter det? Att bli frisk innebär att inse vad man gjort. Jag iaf hade haft svårt att inse detta, bättre isf leva i villfarelsen att jag är nån helt annan, bättre person; ignorance is bliss

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

