irriterande sjukdomar som ska hålla på o tveka precis som om dom var i puberteten

Grönt Virus som helst ville bli ett TBC:are, men han var för lat i högstadiet och kommer nu inte ens in på allergisnuvan

Finns det nåt att hata mer än tveksamma virus som förrvirrat irrar runt i min kropp i nån slag prepubertalt dimma utan att göra slag i saken? Jag menar vad är grejjen med virus som hoppar på din kropp för att när den väl är där inte riktigt veta vad det var han skulle göra?

Kroppen verkar dock fatta det utmärkt; här nalkas det sjukdom, dags att börja slöa. Så vad har man då? Jo en kropp som hoppat på ”strejk-tåget” och vägrar utföra några som helst jobbiga saker, här ska det slappas, jasså du vill tänka? nä det verkar jobbigt, allt du vill göra ska va lite jobbigare och ta lite längre tid för du är på väg att bli sjuk!

Men det där viruset då som ska göra dig sjuk? Det verkar mest lalla omkring tjoande och tjimmandes. Inte för att vara fördomsfull men om det fanns ett gymnasie för virus så är jag ganska säker det här viruset haft svårt att ens komma in på det individuella programmet!

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

Kommentera

