Funktionalitet i sitt esse

Jag har hittat bästa funktionen, i det här fallet handlar det om en iPhone, men jag är ganska säker att det finns i fler mobiler, återuppringnings-funktionen; säg att du försöker ringa nån men det är upptaget, då kan du ringa igen!

Så hur tänkte man här? Tänkte man att Herr Nilsson precis försökt ringa Fröken Persson, men det var upptaget! Så nu om han vill försöka ringa henne igen måste han återigen gå till telefonlistan, leta upp Fröken Persson bland alla andra Fröknar -och vi vet alla hur många fröknar det kan bli i ens telefon – vilket vore väldigt jobbigt. Jag har ingen statistik för det här men jag har hört att tack vare denna funktionen rings det 300  000 samtal mer. I minuten.

Så tack vare denna funktion kan han ringa upp direkt vilket juh är bra… Eller? Vänta vi provar:

… Det var fortfarande upptaget! No shit Sherlock

Om Jackuro

I skapandet har jag min lust ergo skapar jag, jag kommer fortsätta skapa så min lust fortsätter existera. Visa alla inlägg av Jackuro

2 responses to “Funktionalitet i sitt esse

Kommentera

